Sledovanost je nezbytná
12.9.2019
Jistě mi dokážete odpovědět na otázku, k čemu taková internetová stránka obvykle slouží nebo má sloužit. A jistě mi také dokážete říci, k čemu je tato dobrá, pokud na ni nezavítávají dostatečně početní návštěvníci. Protože to je už dávno známá skutečnost, kterou zná snad i naprostá většina z našinců.
Ovšem v odpovědi na otázku, jak si počínat, aby takový typ prezentace své příznivce a uživatele nalezl, už se budou našinci nejspíše rozcházet a mnozí i tápat. Protože to se zatím až tolik do povědomí široké veřejnosti nedostalo a ne každý si to dokáže domyslet, a to dokonce ani má-li zdravý selský rozum.
O jakési optimalizaci webů pro internetové vyhledávače toho totiž v laických kruzích dosud moc slyšet nebylo a ne každý má tolik času a rozumu, aby se této problematice věnoval někde spolu s odborníky na té nejvyšší profesionální úrovni.
A právě proto tady máte mě. Abych se vám to pokusil v maximální míře zjednodušit. Abyste to snáze pochopili a mohli se tak správně zachovat, pokud jste právě majiteli nějakého takového návštěvnicky neúspěšného webu.
Ona optimalizace znamená, že si příslušní odborníci ‚vezmou váš web do parády‘. Prohlédnou ho, zkontrolují a odstraní vše, co by na něm mohlo internetovým vyhledávačům vadit, doporučí takové klíčová slova, jež by tu bylo záhodno používat, zajistí vytvoření zpětných odkazů na jiných webech, které odtud přilákají nové návštěvníky, zajistí napsání potřebných článků a dalších textů, a to jak pro jejich umístění na dotyčný web, tak i pro reklamní použití na stránkách jiných, a budou ho propagovat při nejrůznějších vhodných příležitostech.
A jakmile se tak stane, začne takto optimalizovaná stránka stoupat v internetových vyhledávačích vzhůru, čímž se zvýší její návštěvnost naprosto automaticky. Protože právě tady hledají uživatelé internetu nejčastěji.
A že se lekáte toho, jak vypadá SEO ceník Seolight? Hlavně žádnou paniku. Na to určitě mít budete.